Forex Hba Handel Land
SICAVS: WIE is op soek UIT vir beleggers? Donderdag, November 6, 2003 VS Huis van Verteenwoordigers, Subkomitee oor Kapitaalmarkte, Versekering en Regering Sponsored Enterprises, Komitee oor Finansiële Dienste, Washington DC. Die subkomitee het, op grond van noem, by 10:05 in Kamer 2128, Rayburn House Kantoor Gebou, Hon. Richard Baker [voorsitter van die subkomitee] Voorsittende. Teenwoordig: Verteenwoordigers Baker, Castle, Kelly, Shadegg, Groen, Toomey, Kennedy, Tiberi, Renzi, Kanjorski, Hooley, Sherman, Inslee, Capuano, Frank ampshalwe, Lucas van Kentucky, Crowley, Israel, Clay, Baca, Matheson, Lynch , Miller van Noord-Carolina, Emanuel en Scott. Voorsitter BAKER. [Voorsittende.] Ek wil graag van hierdie vergadering van die Kapitaalmarkte Subkomitee tot orde te roep. Ek raai weer dat lede is in verskillende stadiums van 'n reis na die komitee vanoggend, so ons sal moet ander aankom. Maar ten einde nie die verrigtinge onredelik vertraag, het ek gedink ons kan begin met toepaslike opening state. Ek het mnr Kanjorski sal hier 'n oomblik wees. Die doel van ons gehoor vanoggend is om die werk van die komitee se voortgaan met betrekking tot die geskiktheid van onderlinge fonds toesig en regulering. Ek is baie bly om hier die getuies wat vandag vir ons hul besondere kenner siening van aanbevelings vir die nodige stappe kan gee. Op die basis van ons oorweging is H. R. H. R. 2420, deur die volle komitee, waarin in beweging regulatoriese hervormings die komitee voel aangeraai op daardie tydstip aan te neem geslaag. In die loop van die tyd sedert die wetsontwerp is berig uit, het verskeie navrae die openbare kennis van die breër basis van kommer oor onderlinge fonds bestuur optrede gegee. Aan die einde het ek waardering vir enige perspektief met betrekking tot H. R. H. R. 2420 en enige aanbeveel toevoegings wat jy raadsaam sou dink in die lig van die kennis wat jy opgedoen het oor die afgelope maande. Dit is duidelik dat, gegewe die aantal Amerikaners wat nou belê in die onderlinge fonds bedryf, die aantal huishoudings wat direk belê in die mark, wat besluit oor hierdie saak neem op 'n bepaalde gevoel van dringendheid. Ek glo dit is in die beste belang nie net verbruikers nie, maar in die mark so goed, om die kwessies van beheer opgelos en agter ons op die vroegste moontlike oomblik het. Die getalle van individuele beleggers is enorm en die vloei van kapitaal wat hulle lewer aan die mark is baie belangrik. Om vertroue geskud en aan dié beleggings het op die ekonomiese kantlyn is nie in enigiemand se beste belang. Aan die einde het ek met mnr Frank vanoggend bespreek, mnr Kanjorski vroeër, die begeerte om die wetgewing op die vroegste moontlike gerief en die grootste deel van die proses sal afhang, natuurlik beweeg, op die ooreenkomste wat bereik kan word op die verskillende elemente wat dalk deel van wysiging 'n bestuurder se HRHR 2420 op die Huis vloer op 'n later tyd sou wees. Ek is veral bly dat die deelnemers in ons eerste paneel in staat was om te wees met ons vandag. Mnr Galvin, jou werk buitengewone, en dié van mnr Spitzer sowel. Hoewel ons nie noodwendig op alle perspektiewe het ingestem, glo ek dat dit belangrik is vir die beleidmakers en die voorste linie reguleerders soos me Schapiro by die NASD, al het 'n paar konsensus benadering tot oplossing van hierdie probleem. Ek sien uit na die verkryging van daardie ooreenkoms oor alle sake en vorentoe beweeg spoedig. Ek dink ons almal deel dieselfde gemeenskaplike doel van die verskaffing van 'n billike, deursigtige mark waarin alle belanghebbendes dieselfde en waar al die reëls ewe toegepas word behandel. Ek verwelkom u vir u pogings om hierdie datum en sien uit daarna om saam met julle albei in die toekoms. Met dit, sal ek toegee aan mnr Kanjorski vir sy opening verklaring. Mnr KANJORSKI. Dankie, meneer die voorsitter, vir die geleentheid om my gedagtes te bied voordat ons begin ons tweede verhoor vandeesweek op ongeregtigheid in die onderlinge fonds bedryf. Soos u weet, het meneer die voorsitter, die onlangse probleme by maatskappye soos Strong Capital Management, Janus Capital Group en Putnam Investments, onder andere, my veroorsaak groot kommer. Dit ongemak het my gelei tot 'n beroep op jou in laat Oktober te reël vir verhore, sodat ons die stappe wat deelnemers aan die onderlinge fonds bedryf en hul reguleerders neem om belange beleggers te beskerm en te herstel vertroue van beleggers in die lig van hierdie skandale kon identifiseer. Na my mening, ons het 'n verpligting om die Amerikaanse beleggers om hierdie ontwikkelinge te monitor. Dra ek julle dan vir vinnig te reageer op my versoek en ander en die sameroeping hierdie verrigtinge. Met ongeveer 95.000.000 beleggers en $ 7000000000000 in bates, die dinamiese onderlinge fonds bedryf uitmaak n groot deel van ons markte. Eergister gemaak het, het baie kenners die onderlinge fonds bedryf geprys vir die werk om te belê miljoene gemiddelde Amerikaners demokratiseer, wat hulle toelaat om maklik deelneem aan ons kapitaalmarkte met 'n gediversifiseerde portefeulje. Gedurende die laaste 2 maande het ons egter geleer het oor verskeie beweerde en / of gedemonstreer voorvalle van marktydsberekening en laat handel misbruik in die onderlinge fonds bedryf. Omdat beskerming van beleggers is 'n prioriteit van my op hierdie paneel, ek is baie bekommerd dat die gevolge van hierdie gebeure op klein beleggers wat waarskynlik geld verloor as gevolg van hierdie oortredings en waarskynlik het verder moedeloos oor wat deelneem aan ons markte. Ek glo ook dat al die deelnemers in die sekuriteite industrie het 'n verantwoordelikheid om eties op te tree en volg die reëls. As gevolg hiervan, het die aankondiging van elke nuwe geval van wandade in die onderlinge fonds bedryf grootliks versteur my. Baie partye word ook nou om aksie te neem om hierdie probleme, insluitend New York Prokureur-generaal Eliot Spitzer en Massachusetts Britse Sekretaris William Galvin aan te spreek. Die voorsitter van die Securities and Exchange Commission het addisioneel geneem word dat sy personeel is '' aggressief ondersoek na die bewerings en is verbind tot die hou van diegene wat verantwoordelik is vir die oortreding van die federale sekuriteite wette verantwoording, en op soek na restitusie vir onderlinge fonds beleggers wat reeds benadeel deur hierdie misbruike . '' Daarbenewens het die Investment Company Institute ondubbelsinnig bevestig dat aandeelhouers se belang voordat alles geplaas moet word. As jy ook weet, meneer die voorsitter, ek glo dat dit baie belangrik vir ons om marktydsberekening en laat handel probleme te verken in die onderlinge fonds bedryf, soos ons dit nie vantevore ondersoek hierdie kwessies in die 108 Kongres. Vroeër vanjaar het ons oorweeg en verbeter H. R. H. R. 2420, die Mutual Fonds Integriteit en Fee Transparency Wet. In die algemeen, H. R. H. R. 2420 poog om die bekendmaking van onderlinge fonds fooie en koste te verbeter om beleggers, verbeter korporatiewe bestuur van onderlinge fondse, en verhoog die bewustheid van planke oor onderlinge fonds aktiwiteite. Alhoewel ons twee verhore in die Kapitaalmarkte Subkomitee gehou om talle onderwerpe wat verband hou met die onderlinge fonds bedryf hersien voordat merk op H. R. H. R. 2420 in die volle komitee, het ons nie spesifiek verken die kwessies van marktydsberekening en laat handel. In die lig van die huidige openbare onthullings oor hierdie beledigende praktyke, ek gevolglik bly dat ons nou ondersoek hierdie kwessies. Verder Meneer die voorsitter, ek deel jou kommer dat ons paneel moet voortgaan om sterk toesig uit te voer om te ondersoek of ons regulatoriese stelsel werk soos bedoel en te bepaal hoe ons dit sterker te maak. Dit is my hoop dat vandag se verrigtinge ons sal help om die huidige probleme in die onderlinge fonds bedryf beter te verstaan. Ons doel in enige verdere wetgewende pogings in hierdie sake moet wees om te verseker dat ons bevorder die belange van gemiddelde beleggers deur die voorkoming van hierdie probleme in die toekoms en die verbetering van die prestasie van die onderlinge fonds bedryf in die lang termyn. Ten slotte, Meneer die voorsitter, ek sien uit daarna om te hoor van ons onderskei getuies op hierdie belangrike kwessies. Onderlinge fondse het met sukses gewerk om te help middelinkomste-Amerikaanse families om te spaar vir vroeë aftrede, hoër onderwys en nuwe huise. Ons moet verseker dat hierdie sukses voort. [Die voorbereide verklaring van Hon. Paul E. Kanjorski kan gevind word op bladsy 252 in die bylaag.] Voorsitter BAKER. Dankie, mnr Kanjorski. Mnr Castle? Mnr kasteel. Dankie, meneer die voorsitter. Ek wil die getuies te kry. Ek sal probeer om dit kort te wees. Ek wil net dankie sê, en ek wil mnr Frank en mnr Kanjorski bedank. Ek dink jy doen absoluut die regte ding. Ek dink hierdie verhore was van onskatbare waarde, net die verhore self, ongeag of daar 'n produk van hulle of nie van onskatbare waarde gewees het. Ek dink die konsep van bewegende dit saam so vinnig as moontlik, as jy oor HRHR 2420 het aangedui en wysiging van die bestuurder se moet elkeen van ons hier sit en almal daar buite, en elkeen wat luister hierdie of aandag te skenk aan hierdie op kennisgewing wat dit gaan om vinnig te beweeg. Ek dink ons moet. Ek dink eerlik daar misbruik wat aangespreek moet word, sodat ons hierdie misbruike in die toekoms kan voorkom. Aan die ander kant, ek is bewus van die feit dat nie een van hierdie is baie eenvoudig. Elke keer as ek kyk na hierdie of luister na een van ons getuies of 'n vergadering met iemand, besef ek die kompleksiteit. Dit is nie maklik om kombers reëls wat redelik is van toepassing op almal nie. So ons gaan regtig hard te werk om seker te maak ons reg doen. Ek dink ons doen die regte ding deur vinnig vorentoe beweeg, maar ons moet vorentoe beweeg in 'n manier wat gaan voordelig wees vir almal wat betrokke is om te wees, met alles wat ons gaan doen teenoor wat die SEC gaan doen, of wat ook al . Ek wil ook graag diegene wat werklik hierdie aan die lig gebring het, bedank. Mnr Galvin is een van daardie mense. Mnr Spitzer is 'n ander. Daar is 'n gesprek oor die stand teenoor die federale. My oordeel is daar beslis 'n rol vir beide. Ek dink eerlik as die State nie dit het te inspireer, miskien die SEC sou nie heeltemal waar hulle vandag is. Ek, vir een, waardeer dit. Ek het ook waardering vir die goeie reguleerders hier verteenwoordig en anders wat na vore te kom om 'n verskil te maak. Dit lyk net vir my dat daar moontlik 'n goeie spanpoging hier as ons dit alles doen korrek om hierdie bedryf, wat is van buitengewone belang vir die belê Amerikaanse publiek te neem. Vyftig persent van die Amerikaners het 'n paar betrokkenheid in onderlinge fondse, en dit kan selfs 'n understatement wees, as jy regtig al jou pensioene en alles verstaan. Dit is net absoluut noodsaaklik dat ons korrek uit te voer nie. Dit is nie om te loop as 'n soort van 'n mark-tydsberekening spaarvarkie vir diegene wat handel met die tweede of wat ook al. Dit het regtig altyd gestig om meer van 'n langtermyn-belegging voertuig wees en ons moet dit na hulle terugkeer. Ek dink ons neem 'n baie baie goeie stappe hier. So ek doen waardeer die verhore, en ek waardeer alles wat jy doen. Ek, vir een, staan gereed om jou te help op enige manier wat ek moontlik kan. Ek gee terug. Voorsitter BAKER. Dankie, mnr Castle, want daardie soort verklaring. Mnr Frank? Mnr FRANK. Dankie, meneer die voorsitter. Ek is dit heeltemal eens met wat die posisie lid van die subkomitee, die man van Pennsylvania te sê gehad het. Ek dink ons is gereed om wetgewing wat die wet met betrekking tot die beskerming van beleggers in effektetrusts sal versterk slaag, beide die onderlinge fonds wetsontwerp en dan dele van die versoek van die SEC se, wat SEC magte sou verbeter. Maar dit is ook duidelik dat baie van wat gebeur het toon die belangrikheid van die handhawing van die wette wat reeds op die boeke is. In dié opsig, veral omdat ek gaan hê om af te wees by ander byeenkomste met 'n paar wetgewing, ek is bly 'n voormalige kollega van my, van my kollegas mnr Markey en mnr Delahunt, die Sekretaris van die Commonwealth of Massachusetts, Bill Galvin , met wie ek gedien in die Massachusetts Huis. Ek is baie trots op die werk wat hy in 'n baie ingedagte gedoen en baie ernstig ontbloot misbruik. Ek dink dit behoort baie duidelik te wees. Ons in Massachusetts, natuurlik, het die werk mnr Galvin se nouste gevolg. Daar is soms die beskuldiging dat amptenare in die handhawing besigheid in die versoeking om soort demagoog of oordoen nie. werk mnr Galvin se noukeurige was. Niemand het bewys of niemand het nog geen poging van 'n oormaat beweerde. Ek wil herhaal wat ek gesê, want soms die indruk dat wanneer ek iets sê, nie almal betaal genoeg aandag die eerste keer kry ek. Mnr Galvin en mnr Spitzer is verkose amptenare. Hulle is verkose amptenare wat pionier in die handhawing van tegnies ingewikkeld, maar baie belangrike kwessies. Dit is nie 'n ongeluk wat die gebiede waar hulle die voortou geneem is gebiede wat die aandele belange van klein beleggers beïnvloed. Ons het nasionale instellings vir die handhawing, en daar is 'n verstaanbare neiging van hulle kant om bekommerd te wees oor sistemiese kwessies; bekommerd oor likiditeitsprobleme vir die hele stelsel te wees. Soms in daardie raamwerk, sake van regverdigheid vir individue wanneer hulle nie versamel om 'n sistemiese risiko, kan verlore raak in die shuffle. Hier het ons twee verkose amptenare, die Prokureur-generaal van New York en die Sekretaris van die burgerskap van Massachusetts en ander wat hul verantwoordelikheid geneem het om die individuele belegger baie ernstig te beskerm. Ek is bly hulle het dit gedoen. Ek is bly dat ons nou 'n konsensus, ek hoop ons doen, sodat die owerheid dat hulle nou moet deelnemers aan die handhawing proses behoort onverminderde te bly. Ek dink dat argument behoort te oorweeg gevestig, dat daar geen basis vir enige wetgewende aksie wat sny terug op die rol wat hulle gespeel het. Ons het baat gevind as 'n ekonomie, het individuele beleggers baat gevind, en nou dink ek die volgende stap is vir ons 'n paar wetgewing wat die vermoë van reguleerders sal versterk slaag, die SEC, die self-regulerende organisasies, en die staat owerhede. Ongelukkig, gegewe die groot omvang van hierdie, daar is nog plek vir almal. Ons sal nie te veel handhawing. As en wanneer ons daardie punt bereik, sal ek bly wees om iemand te maak die argument wees, maar nou is ons taak is om hulle nog beter gereedskap te gee. Hulle gedoen het, veral die staatsamptenare, 'n baie goeie werk van die gebruik van die gereedskap wat hulle het. So die antwoord is beide die huidige stel handhawing magte in plek te verlaat en om die magte wat die handhawing verbeter. Ek sien uit daarna om ons dit te doen en ek dink ons behoort te wees in staat om dit te doen, ten minste begin om die proses aan ons kant, voordat ons seker hier uit hierdie val. Dankie, meneer die voorsitter. Voorsitter BAKER. Ek dank die heer. Is lede verlang om bykomende opening state gee? Indien nie, dan sou ek voortgaan op hierdie tyd aan die deelnemers op ons eerste paneel, weer uit te brei welkom om beide. Op die oomblik, sal ek erken Maria L. Schapiro, vise-voorsitter en president, Regulerende Beleid en toesig, by die NASD, en beslis geen vreemdeling vir die komitee kamer. Welkom. VERKLARING VAN MARIA L. Schapiro, adjunkvoorsitter en president, regulerende beleid en toesig Me Schapiro. Dankie, meneer die voorsitter. Goeie more. Meneer die voorsitter en lede van die subkomitee, ek dit baie waardeer die geleentheid om vandag getuig namens NASD. NASD is die wêreld se grootste sekuriteite selfregulerende organisasie. Hulle het 'n landwye personeel van meer as 2000 wat verantwoordelik is vir die skryf van reëls wat sekuriteite maatskappye beheer, ondersoek dié maatskappye vir die nakoming, en dissiplineer diegene wat versuim om te voldoen. Verlede jaar, NASD geliasseer meer as 1200 nuwe handhawing aksies, gehef rekord boetes, en verbied of opgeskort meer individue van die sekuriteite industrie as ooit tevore. Die laakbare gedrag wat ons almal hier vandag het gebring, wat die publiek cheats en afbreek van die integriteit van die Amerikaanse markte, sal nie geduld word nie. Enige makelaar of firma wat 'n kliënt of speletjies die stelsel kan verwag om die onderwerp van aggressiewe handhawing aksie wees mislei. NASD ondersteun ten sterkste H. R. H. R. 2420 en 'n beroep op die Kongres vir sy vinnige gang. Inderdaad, in die gebiede waar NASD jurisdiksie, ons het reeds begin die Rule proses om 'n paar van die beginsels van H. R. H. R. 2420 te implementeer. Ons het onlangs voorgestel dat 'n reël wat vereis dat die bekendmaking van twee tipes kontant vergoeding, betalings vir rak ruimte deur middel van onderlinge fonds adviseurs om makelaarsfirmas wat hul fondse te verkoop, en differensiële vergoeding deur 'n makelaars om sy handelaars betaal om eie eie fondse van die firma se verkoop . Kliënte het 'n reg om te weet hierdie vergoeding handel wat 'n ernstige potensiaal vir konflik van belange te skep. As gevolg van hul enorme groei in gewildheid in die afgelope jaar, het NASD besondere aandag aan hoe makelaars verkoop onderlinge fondse betaal. Terwyl NASD nie jurisdiksie of gesag oor onderlinge fondse of hul adviseurs het, het ons te reguleer die verkope praktyke van makelaar-handelaars wat 'n verspreiding meganisme vir onderlinge fondse te voorsien. Ons regulerende en wetstoepassing fokus is op die geskiktheid van die onderlinge fonds aandeel klasse wat makelaars aanbeveel, die verkope praktyke gebruik, die onthullings aan beleggers, vergoeding reëlings tussen die fondse en makelaars, en of kliënte ontvang toepaslike breekpunt afslag. Ons het sowat 60 handhawing gevalle vanjaar in die onderlinge fonds gebied, en meer as 200 oor die afgelope 3 jaar het. Deur middel van ons roetine ondersoeke, het ons gevind dat in een uit elke vyf transaksies waarby beleggers is geregtig op 'n breekpunt afslag, wat afslag is nie afgelewer nie. So baie makelaars opgelê die verkeerde verkope lading op duisende onderlinge fonds beleggers, in effek hoë pryse beleggers deur ons baie konserwatiewe skatting van $ 86.000.000 in die laaste 2 jaar alleen. NASD gelas firmas om onmiddellike terugbetaling te maak, en in die volgende paar weke sal ons begin met die SEC 'n aantal van die handhawing aksies op soek na n baie belangrike boetes. Makelaars is ook verbied om die hou van verkope wedstryde wat 'n groter gewig te gee aan hul eie onderlinge fondse oor ander fondse. Hierdie tipe van wedstryde verhoog die potensiaal vir makelaars om kliënte te stuur na beleggings wat finansieel lonend vir die makelaar is nie, maar kan nie die beste geskik is vir die belegger. In September, het ons 'n saak teen Morgan Stanley vir die gebruik van verkope wedstryde om sy makelaars motiveer om eie fondse Morgan Stanley se verkoop. Die verkope wedstryd beloon makelaars met pryse soos kaartjies vir Britney Spears en Rolling Stones konserte. Hierdie saak het gelei tot een van die grootste boetes ooit in 'n onderlinge fonds verkope geval opgelê. Oor die afgelope 2 jaar, het NASD meer as 'n dosyn groot sake teen makelaars wat aanbeveel dat beleggers deur aandele klas-B van onderlinge fondse waarin beleggers aangaan hoër koste en makelaars ontvang hoër vergoeding gebring. Ons het meer as 50 bykomende ondersoeke van onvanpas B-klas verkope in die pyplyn. Hierdie soort van die handhawing poging gaan voort met 'n groot ywer by NASD. Ons is nou op soek na meer as 'n dosyn maatskappye vir hul praktyke te aanvaar makelaars kommissies in ruil vir die plasing van bepaalde onderlinge fondse op 'n voorkeur of aanbeveel lys. In hierdie poging, ons ondersoek alle vorme van maatskappye, insluitend afslag en aanlyn makelaar-handelaars en fonds verspreiders. 'N Meer onlangse fokus van ons het 'n ondersoek na laat-handel en marktydsberekening nie. In September, probeer ons inligting met betrekking tot hierdie praktyke van 160 maatskappye. Ons hersiening dui daarop dat 'n aantal duidelik ontvang en ingegaan laat bedrywe. Ander maatskappye is nie altyd in staat om te sê met duidelikheid of hulle laat bedrywe aangegaan het. Dit onakkuraatheid dui op swak interne beheermaatreëls en rekordhouding, kwessies sal ons ook na te streef. As ons ons eksamens en ondersoeke voortgaan om in hierdie sake, sal ons NASD reëls af te dwing met 'n volle omvang van die dissiplinêre opsies, insluitend boetes, restitusie aan kliënte en die potensiaal vir uitsetting uit die bedryf. Onderlinge fondse het ook 'n fokus van NASD se belegger onderwys pogings was. Hierdie jaar alleen, het ons belegger waarskuwings op klasse aandele,-skoolhoof beskerm fondse, breekpunt afslag uitgereik, en ons onthul 'n innoverende onderlinge fonds koste analiseerder op ons webwerf wat dit moontlik maak beleggers om uitgawes en fooie van fondse en fonds klasse vergelyk, en die klem op wanneer hulle moet kyk vir afslag. Al hierdie kwessies, inspeksiepunte, na-ure handel, marktydsberekening en vergoeding ooreenkomste, is belangrik om NASD, want hulle is belangrik vir beleggers. Ons is verbind tot die bou van die integriteit van ons finansiële markte en sien ons missie in die gebied van makelaar verkope van effektetrusts as 'n belangrike komponent van die algehele doelwit. Meneer die voorsitter, NASD ondersteun H. R. H. R. 2420 en het waardering vir die pogings van die komitee se verhoogde deursigtigheid aan die onderlinge fonds bedryf te bring. Ons sien uit daarna om saam met die Kongres en die SEC op tegniese kwessies wat as H. R. H. R. 2420 beweeg vorentoe mag ontstaan en die SEC opbrengs met Rule sy bepalings te implementeer. Ek dank u, voorsitter Baker en Ranking lid Kanjorski, vir jou leierskap in hierdie gebied, en weer vir die uitnodiging NASD om te getuig vandag. Ons is natuurlik bly wees om enige vrae te beantwoord. [Die voorbereide verklaring van Maria L. Shapiro kan gevind word op bladsy 271 in die bylaag.] Voorsitter BAKER. Baie dankie. Vir die bekendstelling van ons volgende getuie, was ek van plan om 'n beroep op mnr Frank. Hy het 'n oomblik stap uit. In sy afwesigheid, dit is my plesier om die eerbare William Francis Galvin, die Sekretaris van die Commonwealth of Massachusetts, die Hoof Securities reguleerder vir die Statebond te stel, en betuig ons waardering weer vir jou, meneer, vir jou goeie werk, en sien uit daarna jou kommentaar. STAAT VAN WILLIAM FRANCIS Galvin, sekretaris van die Commonwealth of Massachusetts, HOOF SECURITIES REGULEERDER Mnr Galvin. Dankie, meneer die voorsitter. Ek is Bill Galvin, minister van buitelandse sake en Hoof Securities Reguleerder van Massachusetts. Ek wil u bedank, verteenwoordiger Baker en verteenwoordiger Kanjorski, vir 'n beroep vandag se verhoor te misbruik in die onderlinge fonds bedryf te ondersoek. Ek het ook weer wil senatore Fitzgerald, Akaka en Collins dankie vir die verhoor hulle vroeër vandeesweek aan die kant Senaat gehou. Deur my vinnige transaksies heen en weer, ek begin dink dat ek 'n bietjie betrokke by marktydsberekening myself. Verteenwoordiger Baker, terwyl ons nie oog tot oog kan sien op al die kwessies in die verlede, ek wil u bedank vir u leierskap in hierdie gebied. Maande gelede, lank voor die onlangse misbruik aan die lig gekom het, het jy die kollig op onderlinge fondse, bestuur fooie en botsende belange, en jy veel krediet verdien vir jou insig en jou verbintenis tot Amerika se beleggers in ons markte. Die wetsontwerp wat jy gemaak, H. R. H. R. 2420, voeg belangrike onthullings en adresse gebiede van mishandeling wat ons gesien het met betrekking tot fonds verkope praktyke en bedrywighede en ek ondersteun dit. In twee spesifieke areas dink ek dit kan verder trek, en ek sal dié wat in 'n oomblik aan te spreek. Vandag, die helfte van alle Amerikaanse huishoudings onderlinge fonds beleggers. Amerikaners het byna $ 7000000000000 belê in onderlinge fondse. Onderlinge fondse is oor meer as geld onder bestuur. Onderlinge fondse is oor die hoop en drome van die middel-inkomste-Amerikaners, die hoop op 'n finansieel veilig en waardige aftrede, die droom van 'n kollege-onderwys vir 'n kind. Onderlinge fondse is waar Amerika se drome belê. Met die agteruitgang van rentekoerse betaal op spaargeld, onderlinge fondse het in baie gevalle word die plaasvervanger bank noodwendig vir middel-inkomste-Amerikaners op soek na 'n redelike opbrengs op hul spaargeld. Beleggers het hul vertroue in onderlinge fondse met dien verstande dat hulle redelik sou behandel word; dat fondsbestuurders sal hul plig te doen as fiduciaire. Ongelukkig, ons is vandag hier omdat te veel gevalle is die onderlinge fonds bedryf in gebreke gebly het om te lewe tot sy vertrouensplig. Die algemene tema loop deur al onderlinge fonds kwessies die dat ons die afgelope paar maande het blootgestel is dat die onderlinge fonds bedryf voor sy kliënte is besig om sy eie belange. Onderlinge fondse het dikwels belowe vertroue en bevoegdheid en afgelewer net bedrog en onderprestasie. Nog 'n rede waarom ons vandag hier is omdat bedryf self-polisiëring en die regering toesig versuim het om doeltreffend te beskerm die onderlinge fonds beleggers. In te veel gevalle, het 'n kultuur van kompromie en verblyf handhawing pogings oorweldig. Te dikwels die skuldige nie erken of ontken enige oortreding, en gereeld belowe om nie weer te kul totdat hulle kom met 'n beter manier om te doen wat hulle net gesê hulle sal nie weer te doen. Die merry-go-round van beskuldiging en nie-opnames gaan om en om, terwyl beleggers verloor. Dit het die sameloop van dramatiese en tragiese onlangse belegger verliese en aggressiewe staat handhawing geneem deur mense soos Prokureur-generaal Spitzer en myself te belegger verontwaardiging te skakel na 'n oproep vir aksie. Enige voorstel dat die staat reguleerders federale toepassing van sekuriteite wet verhinder is heeltemal onwaar. Enige poging om die staat handhawing beperk of vooruit te loop moet genoem word wat dit duidelik is, anti-belegger. Kom ons duidelik wees. Onderlinge fonds beleggers moet 'n gelyke geleentheid vir wins en 'n gelyke geleentheid vir risiko het. Onderlinge fondse moet wees presies wat, wedersydse in alle aspekte. Ongelukkig, dit is nie die geval nie. Ons ondersoeke het aan die lig gebring dat spesiale geleenthede bestaan vir sekere onderlinge fonds beleggers ten koste van die oorgrote meerderheid. Ons het binnehandel ontbloot op sy ergste, fondsbestuurders ontginning hul binnekant kennis vir persoonlike wins ten koste van hul kliënte. Ons het 'n deurdringende patroon van skending van die reg en korporatiewe bedrog by Putnam Investments, die land se vyfde grootste onderlinge fonds maatskappy ontbloot. Eenvoudig gestel, is beleggers verkul. In Augustus het die skaamte van my kantoor 'n versteekte skema vergoeding by Morgan Stanley, insluitend kontantpryse en ander winsgewende voordele wat ontwerp is om Morgan Stanley fondse op niksvermoedende beleggers wat op soek eerlike advies te stoot. Selfs meer onlangs, hierdie week, my kantoor aangekla vyf voormalige Prudential Securities makelaars en takbestuurders met bedrog in 'n skema wat aflandige hedge fund kliënte in staat gestel om voordeel te trek ten koste van die aandeelhouers onderlinge fonds. Die spesifieke klagte beweer in fyn besonderhede hoe 'n groep van makelaars, met die aktiewe oogluikende toelating van bestuurders en 'n See-no-kwaad houding deur die maatskappy, in staat was om die onderlinge fonds handel stelsel te manipuleer tot voordeel van sekere uitgesoekte kliënte, om die nadeel van die fonds. Maatskappy beleid teen marktydsberekening en kort termyn handel was duidelik. Dissiplinêre optrede was nie bestaan nie. Ter wille van hulself en hul hedge fund kliënte te verryk, die takbestuurders en geregistreerde verteenwoordigers na bewering betrokke is by bedrog taktiek en finansieel skadelike handel aktiwiteit en niemand gestop het. Hierdie handhawing aksies is slegs 'n paar voorbeelde van dieper probleme in die bedryf. Onderlinge fondse in stryd belegger trust wanneer onderlinge fondse toelaat marktydsberekening deur hul werknemers; wanneer onderlinge fondse toelaat marktydsberekening vir sekere buite beleggers, miskien as 'n aansporing om te genereer of besigheid te behou; wanneer onderlinge fondse toelaat laat-beurs in aandele 'n fondse se; wanneer onderlinge fondse betaal hoër kommissies aan makelaars of bied ander aansporings om eiendom of in-huis fondse aan beleggers, eerder as fondse wat meer geskik is vir die behoeftes 'n belegger se dalk verkoop; en toe breekpunt afslag geïgnoreer of versteek. Soos in die geval met Putnam, Morgan Stanley en Prudential Securities, staat sekuriteite reguleerders is dikwels die beste en eerste-belegging-verwante probleme te identifiseer en te handhawing aksies om te stop en die probleme reg te stel bring. H. R. H. R. 2420 is 'n positiewe reaksie op die talle probleme beleggers in die onderlinge fonds gebied nou in die gesig staar, en ek onderskryf sy doelwitte. Ek onderskryf die voorsiening vir die onafhanklikheid van fonds raadslede en ouditkomitees verbeter; om die bekendmaking van fonds fooie en uitgawes te verbeter; om raadslede verantwoordelik om toesig te hou oor sagte-dollar reëlings te tref; om die Securities and Exchange Commission vereis om sagte-dollar reëlings bestudeer, eerlik dink ek hulle moet heeltemal verbied word, en ander bekendmaking kwessies; om fondse te verhoed beperk aandeel aflossings en vereis fondse om nakomingsbeamptes huur. Die wetsontwerp verbeter kan word, egter. Ek glo die wetsontwerp kan meer doen. Eerstens, in plaas van die studie en die bekendmaking van sagte-dollar reëlings, ek wil jou vra om 'n volstrekte verbod op hulle oorweeg. Fondse moet eenvoudig probeer om die beste prys en uitvoering vir hul portefeulje ambagte. Op sy beste, sagte-dollar reëlings te verduister die ware koste van onderlinge fonds oorhoofse en hulle kunsmatig opblaas fondse se handel koste. In te veel geval, sagte-dollar reëlings uitmaak ernstige botsing van belange vir fondsbestuurders omdat makelaarsfirmas bied voordele aan diegene bestuurders in ruil vir 'n gedeelte van handelstransaksies die fonds se. Sagte-dollar reëlings getref is gekritiseer vir baie jare as 'n fundamenteel beledigende praktyk, so dit is nie 'n saak wat verdere studie vereis. In plaas daarvan, moet ons nou optree om 'n helder helder lyn verbied sagte-dollar reëlings deur onderlinge fondse te trek. Daarbenewens kan dit gepas om daardie artikel bepleit word 2 (a) (1) van die wetsontwerp gewysig word om die vereistes wat elke belegger ontvang bekendmaking van die koste en uitgawes fonds deur sy of haar fonds inbetaal, eerder as om die koste te herstel betaalbaar op 'n hipotetiese $ 1000 belegging. Dit sou bekendmaking meer sinvol om individuele beleggers te maak. Prompt verloop van hierdie wetsontwerp is belangrik om die regulering van onderlinge fondse om die vlak van regulering te bring wat hul rol in ons finansiële stelsel vereistes. Die wette alleen is nie genoeg nie. Hulle moet kragtig word afgedwing. Verteenwoordiger Baker, ek weet dat jy my mening dat hierdie soort van gedrag, die korrupte kultuur, is betreurenswaardig, verregaande en gewetenloos deel, 'n ernstige skending van die reg en vertroue, 'n verraad van kliënte se geloof, en dat hul belange kom eerste. In sulke gevalle, is ek glad verslae, gierigheid troef goeie sakepraktyke. Ek wil hê jy moet weet dat ons nie sal rus totdat ons by die onderkant van hierdie en straf diegene wat verantwoordelik is. Belegging in ons markte is gebou op vertroue. Hierdie gedrag is gelykstaande aan pluk sakke die kliënte se. Marktydsberekening, wat in wese dag-handel, stuur 'n eenvoudige boodskap aan langtermyn-beleggers, doen soos ons sê, nie soos ons dit doen. kliënte Fonds, langtermyn-beleggers, het hul geld nie geweet het wat bestuur word deur dag en handelaars uit vir hulself. Hierdie koste behels Massachusetts maatskappye. Die gevalle het 'n groot impak op die beeld en reputasie van plaaslike maatskappye het, en dit is 'n groot bekommernis vir my. Ek ken mense wat werk by hierdie maatskappye en so ook my personeel. Dankie. Reg. Dankie. Dankie. Dankie. Geen. Ja. Dankie. Dankie. Dankie. Reg. Dankie. Dankie. Kan wees. Dankie. Dankie. Asseblief. Dankie. Dankie. Seker. Baie dankie. Ja. Dankie. Baie dankie. Baie dankie. Dankie. Seker. Ja. Dankie. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en strategie vir gratis aflaai Gewilde Navrae: Disclaimer en Risiko Waarskuwing. Lees asseblief. Risiko Waarskuwing. Handel buitelandse valuta op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Voordat jy besluit om te belê in buitelandse valuta moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Die moontlikheid bestaan dat jy 'n verlies van sommige of al jou aanvanklike belegging kan volhou en daarom moet jy nie geld wat jy nie kan bekostig om te verloor belê. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met die buitelandse valuta handel, en soek advies van 'n onafhanklike finansiële adviseur indien u enige twyfel het. Disclaimer Alle inligting wat op hierdie webwerf is van ons mening en die mening van ons besoekers, en mag die waarheid weerspieël nie. Gebruik asseblief jou eie goeie oordeel en soek raad van 'n gekwalifiseerde konsultant, voordat glo en enige inligting wat op hierdie webwerf aanvaar. Ons behou ook die reg om te verwyder, bewerk, te verskuif of vir een of ander rede naby enige pos. Advertensies Waarskuwing Advertensie skakels vertoon word oor die hele terrein. Sommige bladsye in die werf kan affiliate skakels vir produkte bevat. Hierdie advertensies en / of skakels weerspieël nie die mening endossement, of instemming van hierdie webwerf of geaffilieerde partye. Die BBV se resensies is nooit beïnvloed deur advertensies. Sommige advertensies kan potensieel misleidend en / of ongebalanseerde eise en inligting wat kan misluk om risiko's en ander belangrike oorwegings betrokke is in die spekulatiewe handel bekend te maak bevat. Spammers wees gewaarsku As jy spam die BBV se forums of resensies, behou ons die reg om jou pos op enige manier wat ons wil pret van julle maak wysig. Deur bestoking ons, stem jy in om enige wysigings wat ons maak en geen wetlike of ander optrede teen die BBV of sy geassosieerdes vir alles wat ons doen of met jou spam neem. terme privaatheid Adverteer Kontak Ons © Kopiereg www. ForexPeaceArmy. com. Alle regte voorbehou. ™ Forex Vrede Army, ForexPeaceArmy, BBV, en die BBV Shield Logo is Alle handelsmerke van die Forex Vrede Army. Alle regte voorbehou onder VSA en die internasionale reg. Forex Vrede Army staatmaak op banner advertensies om dit gratis vir alle hou. Jy kan ook help - neem asseblief kennis dat die aanskakel Adblocker, terwyl op ons webwerf. Dankie van ons handelaars gemeenskap :-)
Comments
Post a Comment